Primers enamoraments cinematogràfics #7: Jodie Foster

2 comentaris
Jo pensava que el primer cop que em vaig enamorar al cinema havia estat de la Cybill Shepherd. Però quan el C. Mordoh en els comentaris del post en que ho explicava i el Sergi Rubió en la conversa que vam tenir al mur de Facebook del programa Cinema 3 van esmentar la Jodie Foster... aish... llavors va ser quan es va desbloquejar una part dels meus records que semblava haver-se tancat a pany i forrellat en els racons del meu atrotinat cervell.
La Jodie Foster, encara molt nena, va ser l'encarregada de personificar a la Talullah Bankhead, una cantant de cabaret encisadora en la pel·lícula de mafiosos interpretada totalment per nens (sí, sí, ho heu llegit bé) Bugsy Malone, dirigida per l'Alan Parker. I tant el C. Mordoh com el Sergi Rubió com un servidor (i imagino que molts més) vam sortir del cinema sentint per primera vegada aquella estranya sensació, aquell ruc-ruc a l'estómac, aquell què-sé-jo.

Aquí us deixem doncs un humil homenatge a una de les més interessants actrius dels nostres temps, amb desenes de premis al seu treball i amb una presència realment aclaparadora.




 









Aquí us deixem on va començar tot per a molts i moltes. La Jodie Foster canta My name is Talullah.

2 comentaris :

Cinema Lights ha dit...

Una de nosaltres va descobrir aquesta genial actriu amb la seva impressionant interpretació a 'Nell'!

Bon cap de setmana!

Marc Ambit ha dit...

Doncs mira, aquesta no l'hem vista, però ens heu fet venir ganes, la veritat!