En ocasiones veo pelis. El libro de MovieBerto (Berto Romero, Rafel Barceló)

2 comentaris
Berto Romero, Rafael Barceló: En ocasiones veo pelis.
El libro de MovieBerto. Editorial Planeta, Barcelona 2015.
Aquest és potser el llibre que qualsevol cinèfil voldria escriure, un recull de comentaris divertits i sense massa profunditat analítica sobre un llistat de pel·lícules que no sembla respondre a una categorització massa rígida, és a dir: que va des de Casablanca a Showgirls.

El  llibre agradarà a aquells de vosaltres que heu fet crítica, a tots els que heu escrit en un blog, a tots els que heu recomanat alguna vegada alguna pel·li..., és a dir: a TOTS VOSALTRES.
Escrit per Berto Romero juntament amb Rafael Barceló (un dels seus guionistes i col·laboradors habituals), cal dir que,  us caigui més o menys en gràcia el personatge d’en Berto, aquest llibre és un regal per a qualsevol cinèfil: els seus comentaris provoquen des de la lectura amb somriure permanent fins a la riallada sonora. Alguns dels seus acudits són tan bons que segueixen al teu cap dies després i et provoquen el riure absurd mentre vas pel carrer.

És, a més, una lectura molt entretinguda perquè les pel·lis que comenta, són les que va passar el canal Paramount Channel, així que hi ha gairebé de tot: Ben Hur, Viernes 13, Regresos al futuro, Aliens, Terminators, Harry Potters, Padrinos i Cocodrilos Dundee, entre d’altres.

Si us agrada el cine, el llibre val la pena, segur que passareu una bona estona recordant grans i mediocres pel·lícules. Per cert, molt fan de la classificació que es fa en el llibre de les pel·lis. Atenció a l'índex:

- Pelis de mamporros, tiros, persecuciones y testosterona
- Pelis de ciencia ficción: monstruos, superhéroes, Viajes en el tiempo y naves espaciales
- Pelis jiñantes con psicópatas, fantasmas y peña chunga en general
- Pelis de gente con rollos raros en la cabeza
- Pelis de gente que se llama Corleone
- Pelis de aventuras al aire libre
- Pelis del rollo fantástico con magos, trols y espadas
- Pelis sensibleras con amores imposibles que siempre son posibles
- Pelis con música y baile, con ropa y sin ella
- Pelis de antes que parecen dobladas por teléfono


En fi. Molt bo el llibre. Molta risa. Molt be :-)



2 comentaris :

ricard ha dit...

Té molt bona pinta.

Noemix ha dit...

Si Ricard! La veritat és que es disfruta bastant !