La moto d'Akira existeix de debò

2 comentaris
Tal dia com avui de l'any 1988 va estrenar-se a Soho, al Japó, Akira, la pel·lícula del Katsuhiro Otomo. El millor de tot és descobrir, anys més tard, que les famoses i espectaculars motos del Kaneda i del Tetsuo... existeixen!!! I porten fins i tot les enganxines per personalitzar-la! o__O


Ja us vam explicar fa un temps com vam descobrir nosaltres aquesta espectacular peli i com se'ns van sortir els ulls de les òrbites en veure les persecucions de les motos. Però, vosaltres quan la vau descobrir? Us va agradar? La vau entendre?

2 comentaris :

Joan ha dit...

A mi em va agradar molt (flipava amb aquest estil d'animació) però no vaig entendre res... de res. De fet, recordo que es va estrenar a Espanya en la primerísima època de Bola de Drac i que pocs cinemes a Barcelona la van projectar.

De tant en tant, m'agrada tornar-la a veure per rememorar el primer impacte ANIME que vaig tenir a la meva infància. :)

Marc Ambit ha dit...

Doncs un dels pocs cinemes on la van projectar va ser el Maldà :D
Recordo fins i tot que van projectar un curt molt estrany just abans anomenat "Maglana", que anava sobre una aranya i del que no em vaig "enterar" de res.

Aquí vaig fer la meva confessió del moment en que vaig descobrir Akira :D http://ultimaprojeccio.blogspot.com.es/2011/10/akira-o-el-descobriment-de-lanimacio.html