Christina Ricci, la nena se'ns ha fet gran

6 comentaris
De petita ja prometia. El que passa és que potser va prometre durant massa temps. Des que la vam veure a Mermaids (Sirenas) traient-li protagonisme a la gran Cher fins avui, ha passat per un munt de títols més o menys interessants, sempre deixant empremta. Des de la seva caracterització perfecta de "Wednesdey" al sí de la família Addams, passant per Casper, Sleepy Hollow, 200 cigarretes i moltes altres mitjanies, però també en grans pel·lícules com The Ice Storm de l'Ang Lee o Buffalo 66 del Vincent Gallo ha anat forjant la seva carrera sense aconseguir donar el salt a papers realment madurs i afronta als seus pocs més de 30 anys, aquella fase de la seva carrera en que ha d'abandonar els papers de joveneta per intentar, tot i la seva estatura, encarnar personatges més madurs.
Tan de bo tingui la sort de poder interpretar paper realment interessants en pel·lícules decents per tal de que podem seguir gaudint d'una de les més personals i magnètiques actrius dels darrers anys.

Les fotos no enganyen, la Christina Ricci se'ns ha fet gran.





 

P.D. Per cert, la peli Black Snake Moan a la que es refereix el Sergi Calle als comentaris d'aquest mateix post -"allà treu fum", diu el Sergi- és aquesta.

6 comentaris :

Sergi Calle ha dit...

I no has parlat de BLACK SNAKE MOAN, imprescindible, que allà treu fum!

Marc Ambit ha dit...

Moltes gràcies, Sergi! No l'he vista, aquesta! Completo el post amb la teva suggerència.

Oriol Llevat ha dit...

Jo em quedo amb el paper que fa a Sleepy Hollow... pero clar, és que jo sóc molt del Burton ;)

Marc Ambit ha dit...

Doncs jo no m'ho havia parat a pensar, però si m'hagués de quedar amb alguna, em sembla que seria ex-aequo entre The Ice Storm i Buffalo 66. Es menja als grans actors que té al costat en cada pla!

Sergi Calle ha dit...

Res res, deixeu-vos de fantasies gòtiques. A Black Snake Moan interpeta una addicta al sexe, amb tot el que això comporta. Prepareu-vos per veure-la ben suda i ensenyant pitrera.

Per cert, és una gran pel·lícula, no em malinterpreteu...

Anònim ha dit...

Muy linda Christina Ricci,belleza magica y buena artista.